zondag 8 november 2009

Tascha's World


Een inspirerend en lachwekkend blogje van BFF Natascha


Het leed dat dieten heet.


Wie fashionista wilt zijn moet pijn lijden.
Dat betekend pijn in de portomonee en pijn in de maag.
We gaan voor een size zero, and we wont stop till we get it right!
Als fashionista in spé wil ik het natuurlijk meteen goed doen.
DUS vandaag zit ik met een knorrende maag op kantoor..
'IDNOF' (in desperately need of food) he is telling me..
'shhhttt, stil domme maag hier een stukje komkommer om de boel te sussen'
En niet meer zeuren anders zorg ik ervoor dat je geamputeerd wordt!


Mijn maag gaat in opstand.
En gaat als een echte verader te werk.
Net zo erg als de duitsers de joden veraden hebben.

Hij geeft stiekem signalen door via mijn onbewustzijn en beeld in mijn fantasie een cupcake met witte room uit.
The bastard..
Kwijlend zit ik achter mijn pc en google een cupcake..
Zo heerlijk als ze der uitzien.

NO, MUST FIGHT THE HUNGER!
Ik ga weer verder met googlen en kom uit op de nieuwe collectie van River Island..
Al dat mooi's wil ik kunnen bestellen in de maten xxs of xs en anders niet !
Ik google Kate Moss in haar 'junkie' periode en zoek meer thinspiration op.

Ik zet een kop koffie en rook mijn sigaret zuchtend op..
Mijn dagelijkse gevecht wordt een routine een gewenning en een nieuwe levenstijl..

Love my life..


[Source: http://luzdesol.hyves.nl/]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten